Είσαι εδώ
Home > HOMEPAGE HOT POSTS > Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 2ο)

Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 2ο)

Είναι λοιπόν ο Mo Salah ο πιο εμπορικά δυνατός παίκτης της Premier League;

«Ναι. Περισσότερο από όσο φαντάζεστε» λέει ο Dan Haddad επικεφαλής της εμπορικής στρατηγικής στην Octagon, εταιρίας που ασχολείται με τον αθλητισμό, τη μουσική και τη διασκέδαση.

«Μοιάζει με σύμπτωμα της Manchester United, η οποία δεν έχει σταθερή απόδοση και χωρίς κάποιος παίκτης της να είναι παγκόσμια γνωστός. Θα μπορούσατε να πείτε πως μόνον ο Erling Haaland έχει τη δυναμική να ανταγωνιστεί τον Salah.

Ο Haaland είναι πιθανόν να τα καταφέρει γιατί έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τον Salah. Αναγνωρίζεται πολύ εύκολα και έχει ανάμιξη πάντα στις μεγάλες φάσεις. Η τροχιά του είναι ανοδική και ακολουθεί αυτήν της Manchester City.

Ο Virgil van Dijk είναι άλλος ένας που ίσως αρχίσατε να προσέχετε τα τελευταία χρόνια αφού ασχολείται και αυτός ενεργά σε διάφορες καμπάνιες από φίρμες αλλά ο Salah εξακολουθεί να παραμένει στην πρώτη θέση της Premier League, όσο αφορά την απήχηση.».

Ο Salah αποτελεί αναμφισβήτητα έναν σύγχρονο θρύλο της Liverpool. Η περασμένη σαιζόν ήταν δύσκολη για αυτόν μετά τον τραυματισμό του στο AFCON και δεν θα μείνει στην ιστορία ως μία από τις καλύτερες της καριέρας του, αλλά η κεφαλιά του στη νίκη των Κόκκινων με 4-2 εναντίον της Tottenham ήταν το 211ο τέρμα που πέτυχε (Πρωτάθλημα, Κύπελλα και Ευρώπη) από τότε που έφτασε στο Anfield από τη Roma για 36 εκατομμύρια λίρες.

Επτά (7) επωφελείς σαιζόν για τη Liverpool τον καθιέρωσαν ανάμεσα στην ελίτ των παικτών και τον κατέστησαν ως το χρυσό εισιτήριο για τους ιθύνοντες του marketing. Ο Salah είναι το ανώτατο ταλέντο με το ευτυχισμένο πρόσωπο, ο οικογενειάρχης που ξεκίνησε χωρίς να έχει τίποτα από την γενέτειρα του την Nagrig της Αιγύπτου και κατέληξε στο να έχει τα πάντα.

Η ιστορία του δεν χρειάζεται να πουληθεί και είναι πολλοί αυτοί που κάνουν ουρά για να επενδύσουν σε αυτόν. Στη Μέση Ανατολή και στη Βόρεια Αφρική το πρόσωπο του στολίζει χιλιάδες διαφημιστικές πινακίδες.

Το 2022 το πρόσωπο του έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό μόδας GQ, ενώ έχει εμφανιστεί αρκετές φορές σε τηλεοπτικές διαφημίσεις, την τελευταία φορά για την Pepsi πριν από μερικούς μήνες.

«Αν κοιτάξετε στις αγορές που έχει απήχηση μέσω γλώσσας και πολιτισμού, δεν νομίζω ότι μπορείτε να βρείτε κάποιον άλλον που να μπορεί να το κάνει» λέει ο Shah. «Από μόνος του είναι ένα μονοπώλιο. Δεν έχει μόνο τη Βόρεια Αφρική αλλά και σχεδόν ολόκληρη τη Μέση Ανατολή. Για αυτό και οι Σαουδάραβες πίεσαν (πέρυσι το καλοκαίρι) για να τον αποκτήσουν. Είναι ο άνθρωπος που έχει το κλειδί για αυτές τις αγορές» συνέχισε.

«Οποιαδήποτε από τις μεγάλες φίρμες χρειάζεται αξιοπιστία στην αγορά ή θέλει να κάνει δυναμικά την είσοδο της σε αυτήν, χρησιμοποιεί το πρόσωπο του. Είναι αυτό που τραβά την προσοχή. Αυτό που κάνει κάποιον να σταματά το ψάξιμο στο κινητό. Βλέπετε το πρόσωπο του, το αναγνωρίζετε και διερωτάστε ‘τι κάνει αυτός εδώ;’. Έχει την ικανότητα να αναγκάσει κάποιον να σταματήσει για λίγα δευτερόλεπτα περισσότερο στην οθόνη του κάτι που δεν θα γινόταν για ένα άλλο πρόσωπο. Ο Salah σας παρέχει αυτήν την εγγύηση σε αυτά τα μέρη του κόσμου.».

Συνεχίζεται…

Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 1ο)

Αφήστε μια απάντηση

Top
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com