Η Liverpool ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας της με την AXA, με την πενταετή συμφωνία να αποφέρει στον σύλλογο επιπλέον 20 εκατομμύρια λίρες.
Η συνεργασία της Liverpool με την ΑΧΑ ξεκίνησε το 2018, ως επίσημος ασφαλιστικός εταίρος, με την επένδυσή της στον σύλλογο να αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.
Το 2019, η εταιρεία διαπραγματεύτηκε μια συμφωνία για να γίνει επίσημος χορηγός, με το λογότυπό της να εμφανίζεται σε όλα τα προπονητικά κιτ και το 2020 είδε την αγορά των δικαιωμάτων ονομασίας για αυτό που έγινε το Προπονητικό Κέντρο AXA. Η AXA τώρα χορηγεί επίσης το ανανεωμένο προπονητικό κέντρο στο Melwood, το οποίο είναι η έδρα της Liverpool FC Women, που άνοιξε ξανά πέρυσι.
Αυτή η συνεργασία θα συνεχιστεί τώρα τουλάχιστον μέχρι το 2029, με τη Liverpool να ανακοινώνει την Τρίτη ότι συμφώνησε για πενταετή επέκταση της χορηγικής συμφωνίας της με την AXA.
Από ότι έχει διαρρεύσει, η συμφωνία θα προσδώσει στον σύλλογο πάνω από 20 εκατομμύρια £, η οποία είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη κατά 5 εκατομμύρια λίρες ετησίως. Συνεχίζεται έτσι η επιδίωξη του συλλόγου για εξωτερικές επενδύσεις, οι οποίες περιελάμβαναν νέες συμφωνίες με την UPS, την Google και την Peloton το 2023, συμφωνίες οι οποίες θα έχουν περίπου 35 εκατομμύρια λίρες.
Ο Σύλλογος επιβεβαίωσε επίσης την επέκταση της δεκαετίας συνεργασίας της με την Carlsberg τον Δεκέμβριο, ενώ τον Μάρτιο αναφέρθηκε ότι είχαν γίνει συζητήσεις για την πώληση των δικαιωμάτων ονομασίας της κερκίδας Anfield Road.
Σύμφωνα με το Per Sport Business, η Liverpool πρόκειται να αλλάξει προμηθευτές εμφανίσεων από τη Nike στην Adidas, στο τέλος της επόμενης σεζόν, σε ένα νέο πενταετές συμβόλαιο αξίας άνω των 50 εκατομμυρίων λιρών.
Η Standard Chartered παραμένει ο κύριος χορηγός του συλλόγου, με το συμβόλαιό τους αξίας 50 εκατομμυρίων λιρών ετησίως να ισχύει έως το 2027, ενώ μια ευρύτερη συνεργασία με την Expedia, συμπεριλαμβανομένης της χορηγίας στο μανίκι της φανέλας να φέρνει στον Σύλλογο 15 εκατομμύρια λίρες ετησίως.
«Η συνεργασία με παγκόσμιες μάρκες και η ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, ουσιαστικών σχέσεων είναι ζωτικό μέρος της εμπορικής στρατηγικής μας», σχολίασε ο Latty.
«Τα δικαιώματα ονομασίας των υπερσύγχρονων προπονητικών μας εγκαταστάσεων και η παρουσία της AXA στα προπονητικά μας κιτ ήταν καθοριστικά για την επιτυχία μας και αυτή η ανανέωση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της AXA στις ανδρικές και γυναικείες ομάδες μας, στους οπαδούς μας και στις κοινότητές μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε πώς αυτή η συνεργασία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται».