Το ενδιαφέρον των δύο μεγάλων εταιριών για επαφές με τους «μεγάλους» της Premier League σε μία σειρά από ντοκιμαντέρ για όσα γίνονται «πίσω απ’τις κάμερες» αποκαλύπτεται από ρεπορτάζ στην Αγγλία.
Σύμφωνα με την Daily Mirror, οι δύο εταιρίες, μέσω των υπηρεσιών video streaming του Netflix και του Amazon Prime, θέλουν να δώσουν στον κόσμο και κυρίως στο κοινό των ομάδων στις ΗΠΑ, μια αποκλειστική οπτική του τι συμβαίνει στον αγαπημένο τους σύλλογο της Premier league.
Το Netflix, σύμφωνα με την Daily Mail, έχει ένα τεράστιο μπάτζετ προς διάθεση για νέες παραγωγές, το οποίο ενδέχεται να φτάσει και τα 15 εκατομμύρια λίρες ανά ώρα, ενώ αν η Liverpool συμφωνήσει σε κάτι τέτοιο, τότε δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βλέπουμε ένα παρόμοιο ντοκιμαντέρ για τους Reds, καθώς το 2012, η ομάδα του Brendan Rodgers είχε συμπεριληφθεί στο ντοκιμαντέρ των FOX Soccer και Channel 5 «Being: Liverpool»