Σχεδόν έναν χρόνο μετά την απώλεια του Diogo Jota, ένας φίλος της Liverpool από τη Νορβηγία ανέβηκε στην απαιτητική Κορυφή Μέρα στα Ιμαλάια στο Νεπάλ (6.476 μ.), σηκώνοντας τη φανέλα του Πορτογάλου.
Πρόκειται για τον Ingvalad Vigre, έναν οπαδό της Liverpool με καταγωγή από τη Νορβηγία, ο οποίος ανέβηκε στην υψηλότερη κορυφή πεζοπορίας του Νεπάλ και στη ύψωσε τη φανέλα με το νούμερο 20 του Jota.
Την επόμενη εβδομάδα (3/7) συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ημέρα του αυτοκινητιστικού δυστυχήματος που στέρησε τη ζωή στον Diogo και στον αδερφό του. Andre Silva.



