Ο Bill Hogan θέλησε να δώσει τη συνέντευξη του στην The Athletic στο υπερπολυτελές Fairmont Hotel στο κέντρο του Pittsburgh στις Η.Π.Α., καθώς άρχισαν να συγκεντρώνονται οι οπαδοί των Κόκκινων έξω από αυτό με την ελπίδα να δουν τους παίκτες της ομάδας, λίγο πριν επιβιβαστούν στο λεωφορείο που θα τους πήγαινε στο χώρο προπόνησης.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε πολλά θέματα, όπως στην αυξανόμενη δημοτικότητα των Κόκκινων στις Η.Π.Α που βοηθά στην ανάπτυξη της εντυπωσιακής οικονομικής τους ευρωστίας, τη νέα διοικητική δομή τους μετά τις σαρωτικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, τον στόχο της κατοχής πολλών ομάδων υπό τη σκέπη της FSG, την Taylor Swift, την επέκταση του γηπέδου και τη συνεχιζόμενη υποστήριξη (από πλευράς FSG) για τον αυστηρό κανονισμό ο οποίος περιορίζει τον όγκο των χρημάτων που μπορεί να ξοδέψει κάθε ομάδα της Premier League.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Global Web Index, η Liverpool έχει 24 εκατομμύρια οπαδούς στην Αμερική. Διαθέτουν 67 επίσημα αναγνωρισμένους συνδέσμους (official branch) σε 35 Πολιτείες.
Οι Κόκκινοι πουλάνε σε εκείνο το μέρος του κόσμου τις περισσότερες φανέλες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη διεθνή αγορά και η πώληση του εμπορεύματος τους γνωρίζει μια ετήσια αύξηση του 14%. Περισσότερο από το 50% των εταιριών που συνεργάζονται με αυτούς έχουν τα επιτελεία τους στις Η.Π.Α.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός της επιστροφής τους εκεί για την προετοιμασία τους-στην διάρκεια της οποίας θα δώσουν 3 φιλικά, μετά από μια απουσία πέντε (5) χρόνων.
«Είναι μια απίστευτα σημαντική αγορά για εμάς και μάλιστα μία στην οποία έχουμε μια τρομερή ευκαιρία για ανάπτυξη» λέει ο Hogan. «Το 2019 ήταν η τελευταία χρονιά που ήρθαμε εδώ. Ακολούθησαν δύο καλοκαίρια που δεν πήγαμε πουθενά λόγω Covid. Και τα δύο τελευταία πήγαμε στην Ασία. Νιώσαμε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή για να επιστρέψουμε(στις Η.Π.Α) και η υποδοχή που μας έκαναν ήταν φανταστική» συνέχισε.
Ποια όμως ήταν η λογική πίσω από την επιλογή των τριών πόλεων των Pittsburgh, Philadelphia και Columbia- South Carolina, για την επίσκεψη των Κόκκινων;
«Για μια τέτοια tour απαιτείται τεράστια δουλειά. Οι άνθρωποι τείνουν να πιστέψουν πως δεν διαφέρει από κάποια tour στην Ευρώπη, αλλά υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να οργανωθούν από πλευράς λειτουργικότητας και λογιστικής. Γίνονται πολλές διοργανώσεις (στις Η.Π.Α.) αυτήν την περίοδο και υπάρχει ανταγωνισμός για την πλήρωση των θέσεων» είπε.
«Η προοπτική μας ήταν να προσπαθήσουμε να βρούμε την σωστή διοργάνωση βασισμένη στις τοποθεσίες, στους αγωνιστικούς χώρους και στο προπονητικό περιβάλλον. Η εμπορική μας ομάδα πάντα συγκρίνει τις διαφορετικές επιλογές και συνεργάζεται στενά με την ομάδα ποδοσφαίρου, για να εξασφαλίσει την επιτυχία από πλευράς προγράμματος. Τα τρία συγκεκριμένα γήπεδα θεωρούνται τα καλύτερα στη χώρα.
Ένας σημαντικός παράγοντας ήταν η εγγύτητα. Θέλαμε να μην χρειαστεί να ταξιδέψουμε σε όλη τη χώρα για τους φιλικούς αγώνες. Για αυτό επιλέξαμε τις τρεις πόλεις. Θέλαμε να είναι σχετικά κοντά ώστε να μην ταλαιπωρηθούμε στις μετακινήσεις (με πτήσεις) και το πετύχαμε αυτό. Τα εισιτήρια των αγώνων εναντίον των Arsenal (την Τετάρτη στη Philadelphia) και Manchester United (το Σάββατο στην Columbia) έχουν εξαντληθεί ήδη.
Έχοντας μεγαλώσει εδώ (Η.Π.Α) ήταν πολύ δύσκολο ως παιδί να μπορέσω να παρακολουθήσω στην τηλεόραση ποδόσφαιρο σε συνεχή βάση. Τώρα πλέον έχουμε μια ολόκληρη γενιά παιδιών που μεγάλωσαν παρακολουθώντας την Premier League, σε συνεργασία με τον συνεργάτη μας, την NBC Sports. Και με το Παγκόσμιο Κύπελλο να έρχεται το 2026 υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για το άθλημα αυτό να συνεχίσει να αυξάνει σε δημοτικότητα.».
Συνεχίζεται…