Η Pepsi είναι άλλη μία από τις πασίγνωστες εταιρίες που έχει προσδεθεί στο άρμα του Mohamed Salah.
Μια αρχική συμφωνία 12 μηνών από τις μέρες του ακόμα στη Roma επεκτείνεται συνεχώς και συχνά εμφανίζονται διαφημίσεις του παίκτη δίπλα στους Messi, Paul Pogba και Raheem Sterling. Η τελευταία διαφήμιση της Pepsi εμφάνιζε τους Salah και Dejan Lovren- αγαπημένοι φίλοι, να κυνηγιούνται στους δρόμους της Αλεξάνδρειας.
Τέλος υπάρχει και η μακρόχρονη συνεργασία του Salah με την εταιρία που του προμηθεύει τα παπούτσια του, την Adidas. Για καιρό αποτελεί ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα πρόσωπα της Γερμανικής εταιρίας ενώ πέρυσι ο παίκτης αποτέλεσε και τον συνδετικό κρίκο της συνεργασίας της Adidas με την Gucci.
«Το κλειδί της επιτυχίας για τον Salah είναι ότι αποτελεί έναν θρύλο για τον Αραβικό κόσμο» λέει ο Haddad. «Δεν θα βρείτε κανέναν άλλο στην ίδια στρατόσφαιρα με αυτόν για τον κόσμο που μιλά Αραβικά, δηλαδή για έναν τεράστιο πληθυσμό με έντονο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο που παρακολουθεί ξένα πρωταθλήματα όπως αυτό της Premier League» συνεχίζει.
«Είχαμε για λίγο εκεί τον Riyad Mahrez αλλά προφανώς όχι στην ίδια έκταση και όχι για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο. Η Αίγυπτος είναι μια τεράστια αγορά με αναπτυσσόμενη οικονομία και θα δείτε τον Salah να πραγματοποιεί πολλές διαφημίσεις που σκοπεύουν ακριβώς σε εκείνη την περιοχή. Είναι ο μοναδικός, εικονικός παγκόσμιος superstar του Αραβικού κόσμου. Τεράστια υπόθεση.».
Ο Salah δεν θα φτάσει ποτέ τους Ronaldo και Messi των οποίων τα ετήσια κέρδη -όπως αναφέρει το Forbes, άγγιξαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια το 2023, αλλά η συνεχής ανοδική τροχιά του Αιγύπτιου είναι αν μην τι άλλο αξιοσημείωτη.
Η Liverpool έδρεψε και αυτή τα οφέλη της από τη συνεργασία με τον Mo Salah, του οποίου το όνομα είναι αυτό που τυπώνεται περισσότερο από κάθε άλλον στο πίσω μέρος της φανέλας της και μαζί είχαν και έχουν ως τώρα έναν ευτυχισμένο γάμο marketing.
Η ερώτηση φυσικά που διατυπώνεται είναι πόσο θα διαρκέσει αυτός ο γάμος.
Τα 150 εκατομμύρια λίρες που έδινε η Al Ittihad πέρυσι το καλοκαίρι απορρίφθηκαν και ο παίκτης σύντομα μπαίνει στο τελευταίο 12μηνο του συμβολαίου του. Υπάρχει μια αβεβαιότητα για το που ανήκει το μέλλον του μετά το καλοκαίρι του 2025.
«Υπάρχουν παίκτες που μετακινούν με μεγάλη ώθηση τη βελόνα για μια ομάδα» λέει ο Haddad. «Επιχειρήσεις στήνονται γύρω από τον Messi αφού οι ομάδες βλέπουν την τεράστια απήχηση που εξακολουθεί να έχει το όνομα του. Το είδατε αυτό τόσο στην Paris Saint-Germain όσο και στην Inter Miami.»
«Για να κάνει κάποιος παίκτης τη διαφορά πρέπει να φέρει στην ομάδα το κοινό του, αλλά αυτό δεν συνέβη στην περίπτωση του Salah όπου το κοινό του αυξανόταν συνεχώς όσο αυτός βρισκόταν ήδη στην ομάδα (Liverpool). Το ταξίδι αυτό ήταν ιδιαίτερα επωφελές και για τους δύο και δεν θα πρέπει να πούμε ότι ο Salah έδωσε περισσότερα στη Liverpool από ότι αυτή σε αυτόν. Είναι μια εξισωτική σχέση, οπότε δεν νομίζω ότι θα δημιουργηθεί τεράστιο θέμα αν αυτός αποχωρήσει.»
«Υπάρχουν ακόμα πολλά ταλέντα εκεί και οι φίρμες προσελκύονται όχι μόνο από τους παίκτες αλλά και από την ίδια την ομάδα. Το μέγεθος της βάσης των φιλάθλων της Liverpool δεν πρόκειται να αλλάξει (αν φύγει ο Salah). Και δεν νομίζω πως ο Salah είναι αυτός που πραγματικά απογειώνει τις πωλήσεις της φανέλας σε τέτοιο μέγεθος που αυτές θα έπεφταν αν έφευγε.».
Χωρίς να γνωρίζουμε το μέλλον όσο αφορά τη συνεργασία Liverpool- Salah μπορούμε να είμαστε σίγουροι όμως για ένα πράγμα:
Ο Salah παραμένει εμπορικός μαγνήτης.