Είσαι εδώ
Home > HOMEPAGE HOT POSTS > Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 3ο)

Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 3ο)

Η μελέτη του Harvard Business School, την οποία οι Salah και Abbas συνυπέγραψαν πριν την δημοσίευση της τον περασμένο Σεπτέμβρη άνοιξε ένα μικρό παράθυρο μέσα από το οποίο μπορέσαμε να δούμε πως λειτουργούν οι ‘μηχανικές’ της ανανέωσης ενός συμβολαίου σε ανώτατο επίπεδο.

Υπάρχει ξέρετε η παραδοχή πως ο Salah έφτασε πολύ κοντά στο να απορρίψει την πρόταση των Κόκκινων το καλοκαίρι του 2022, με τις συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών «να έχουν καταρρεύσει ολοκληρωτικά», πριν τελικά καταφέρουν να φτάσουν σε μια συμφωνία ανανέωσης του συμβολαίου-διάρκειας τριών χρόνων, το οποίο θα λήξει το επόμενο καλοκαίρι.

Ανοιχτά, ο Abbas παρουσίασε κάποιους αριθμούς. Μεγάλους αριθμούς.

Είπε πως οι προσδοκίες για τα οικονομικά οφέλη του Salah «κυμαίνονται από 54-62 εκατομμύρια ευρώ από μισθούς και εμπορικά δικαιώματα τον χρόνο» κατά τη διάρκεια του συμβολαίου του με τους Κόκκινους.

Τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία που αρχειοθετήθηκαν στο Companies House, όπου γίνεται η δημόσια καταγραφή των εταιριών που έχουν έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο εμφανίζουν μόνο τα κέρδη από τις εμπορικές δραστηριότητες του Salah.

Αποτελεί πλέον κοινή πρακτική για τους κορυφαίους αθλητές, οι πληρωμές από τα εμπορικά τους δικαιώματα να πηγαίνουν κατευθείαν σε κάποια εταιρία παρά στους λογαριασμούς του ίδιου του αθλητή, έτσι ώστε να επωφελούνται της μικρότερης φορολόγησης που διαφορετικά θα έφτανε στο 45%.

Και θα πρέπει να τονίσουμε επίσης πως η Salah UK Commercial Limited στην τελευταία οικονομική περίοδο πλήρωσε 2.3 εκατομμύρια λίρες σε φόρους. Είναι επίσης ασφαλές να υποθέσουμε πως ο ισολογισμός της εταιρίας που δημοσιεύτηκε τον Μάρτιο λέει μόνο ένα μέρος της ιστορίας του Salah ως ‘οικονομικού μεγαθήριου’.

Μπορεί να μην αποτελεί μέτρο σύγκρισης επιστημονικά, αλλά ο τεράστιος αριθμός των περίπου 100 εκατομμύριων ανθρώπων που τον παρακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λέει πολλά. Έχει περίπου 35 εκατομμύρια ακόλουθους στο X(πρώην Twitter) και στο Facebook και μπορεί να καυχάται για τον αριθμό των περίπου 63 εκατομμυρίων ακόλουθων στο Instagram.

Οι παραπάνω αριθμοί αποτελούν βέβαια ένα μόνο μέρος του αντίστοιχου αριθμού των 628 εκατομμυρίων ακόλουθων του Ronaldo, αλλά ο Salah νικά άνετα οποιονδήποτε άλλο παίκτη της Premier League με τον Haaland να έρχεται δεύτερος στα 39 εκατομμύρια.

Οι αριθμοί αυτοί δεν απεικονίζουν απλώς την παγκόσμια απήχηση του Salah αλλά υπογραμμίζουν και το δέλεαρ που προσφέρει σε γνωστές ή μη εμπορικές μάρκες, γιατί πολύ απλά τους προσδίδει αξιοπιστία και πρόσβαση στις αγορές.

Σε περισσότερους από 510.000 ανθρώπους άρεσε η πρόσφατη διαφήμιση του για την Vodafone στο Instagram, τον περασμένο Γενάρη. Η Vodafone Egypt, ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών βρίσκεται στη ‘γωνιά’ του Salah από το 2017. Ο Salah έχει πραγματοποιήσει αμέτρητες τηλεοπτικές διαφημίσεις για αυτούς και σε κάποια από αυτές πρόσφερε 11 λεπτά χρόνου ομιλίας δωρεάν σε τοπικό επίπεδο για κάθε τέρμα που θα σημείωνε τη σαιζόν 2017-18.

Τόσο στενή είναι η συνεργασία των Vodafone- Salah που ο τελευταίος δημιούργησε διπλωματικό επεισόδιο όταν ανακάλυψε πως το πρόσωπο του είχε εμφανιστεί στην πλευρά του αεροπλάνου που θα πετούσε την Εθνική ομάδα της Αιγύπτου στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Ρωσία το 2018, ακριβώς δίπλα στην αφίσα της εταιρίας τηλεπικοινωνιών WE.

H WE έχει συμβόλαιο συνεργασίας με την Αιγυπτιακή Ομοσπονδία, αλλά αποτελεί τον κυριότερο αντίπαλο της Vodafone.

«Δυστυχώς ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίστηκαν την κατάσταση αυτή είναι εξαιρετικά προσβλητικός» είχε πει τότε ο Salah, αναφερόμενος στην Αιγυπτιακή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου, η οποία αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει στροφή 180 μοιρών και να υποχωρήσει στις απαιτήσεις του παίκτη ο οποίος δεν ήθελε το πρόσωπο του να εμφανίζεται δίπλα στις διαφημίσεις της WE.

Συνεχίζεται…

Πως κερδίζει χρήματα ο Mohamed Salah (Μέρος 1ο)

Αφήστε μια απάντηση

Top
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com