
Η Liverpool FC κυκλοφόρησε επίσημα τη νέα λευκή τρίτη εμφάνιση της για τη σεζόν 2024/25, με το νέο κιτ διαθέτει ένα εντυπωσιακό κάθετο λογότυπο Nike, το οποίο αποτελεί μέρος της συλλογής «Together We Rise» της Nike για να γιορτάσει το γυναικείο ποδόσφαιρο και την επιτάχυνσή του στον παγκόσμιο αθλητισμό.
Αυτό αντιπροσωπεύεται από ένα ξεχωριστό κάθετο διπλό «Swoosh» της Nike στη φανέλα, το σορτς και τις κάλτσες. Το σορτς της τρίτης εμφάνισης είναι μαύρο, με λευκές κάλτσες. Το νέο τρίτο κιτ για τον τερματοφύλακα είναι έντονο πράσινο, το οποίο έχει ήδη φορέσει ο Alisson αυτή τη σεζόν.
Η Liverpool γράφει ότι «κάθε τρίτο κιτ είναι εμπνευσμένο από τη μοναδική ιστορία, την ξεχωριστή ταυτότητα, τον πολιτισμό και τις διαφορετικές κοινότητες του συλλόγου. Η φανέλα της LFC είναι «επαναστατική από το σχεδιασμό της» και ένας εορτασμός των γυναικών καλλιτεχνών πανκ που πρωτοστάτησαν σε έναν νέο ήχο στην πόλη.
Συνδυάζει τα εμβληματικά χρώματα του συλλόγου με ένα δυνατό μικτό μοτίβο ως φόρο τιμής στις ατρόμητες καλλιτέχνιδες της πόλης και διαθέτει κατά τόπους τα φτερά του πουλιού Liver».
Στο βίντεο της καμπάνιας οι δημιουργικές εικόνες απεικονίζουν «γενιές δύναμης», με πρωταγωνιστές από το ανδρικό και το γυναικείο ποδόσφαιρο, καθώς και πρώην παίκτες της Liverpool FC Women’s και μια νεαρή ποδοσφαιρίστρια του λαϊκού ποδοσφαίρου. Πρόκειται για έναν εορτασμό του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος του γυναικείου ποδοσφαίρου.
Για τη φετινή σεζόν, όταν η ανδρική ομάδα θα φορέσει το σετ στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, θα φέρει επίσης το σήμα του Ιδρύματος LFC στο πίσω μέρος. Το LFC Foundation είναι το επίσημο φιλανθρωπικό ίδρυμα του συλλόγου που παρέχει ευκαιρίες που αλλάζουν τη ζωή των νέων και των οικογενειών τόσο εντός όσο και εκτός έδρας.
Όπως και τις προηγούμενες σεζόν, ο σύλλογος προσφέρει έκπτωση 10% στην τιμή της τρίτης εμφάνισης σε όλα τα επίσημα μέλη και τους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας της LFC, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων γυναικείων εισιτηρίων διαρκείας. Αυτή η προσφορά είναι επίσης διαθέσιμη για τους βασικούς εργαζόμενους στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω των Blue Light και Network και τους φοιτητές μέσω του Student Beans.
