Η Liverpool ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της στοιχεία για το έτος 2020 μέχρι και τις 31 Μαΐου 2020.
Η οικονομική ζημιά της ομάδας:
- Η πανδημία επηρέασε τους λογαριασμούς των τριών τελευταίων μηνών.
- Τα έσοδα από τα μέσα μαζικής μειώθηκαν κατά 59 εκατομμύρια και υπολογίζονται σε £202 εκατομμύρια
- Τα έσοδα των αγώνων μειώθηκαν κατά 13 εκατομμύρια και υπολογίζονται σε
£71 εκατομμύρια - Τα εμπορικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 29 εκατομμύρια και υπολογίζονται σε £217 εκατομμύρια
- Τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 43 εκατομμύρια και υπολογίζονται σε £490 εκατομμύρια.
Η ζημιά προ φόρων ήταν 46 εκ. λίρες.
Αυτά τα οικονομικά αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τον αρχικό αντίκτυπο της πανδημίας, η οποία έκανε τους αγώνες ποδοσφαίρου αρχικά να ανασταλούν τον Μάρτιο του 2020 και στη συνέχεια να ξαναρχίσουν κεκλεισμένων των θυρών.
Τα έσοδα των αγώνων μειώθηκαν κατά 13 εκατομμύρια σε 71 εκατομμύρια ως αποτέλεσμα τεσσάρων λιγότερων εντός έδρας αγώνων της Premier League κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ομοίως, τα έσοδα από τα μέσα ενημέρωσης μειώθηκαν κατά 59 εκατομμύρια και δεν ξεπέρασαν τα 202 εκατομμύρια λόγω της σεζόν της Premier League που επεκτάθηκε εκτός της οικονομικής περιόδου αναφοράς και ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2020.
Παρά τις μειώσεις στα μέσα ενημέρωσης και τα έσοδα του αγώνα, ο σύλλογος ανέφερε αύξηση εμπορικών εσόδων από £ 29 εκατομμύρια και έφτασε τα £ 217 εκατομμύρια. Οκτώ νέες συνεργασίες ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, συμπεριλαμβανομένων των Cadbury και Iugis. Οι Nivea και Carlsberg ανανέωσαν επίσης τις υπάρχουσες μακροχρόνιες συνεργασίες τους με τον σύλλογο.
Η LFC Retail σημείωσε σημαντική αύξηση στην ανάπτυξη, με τις πωλήσεις ρεκόρ. Τα διεθνή σχέδια επέκτασης του συλλόγου πρόσθεσαν επίσης ανάπτυξη με νέα καταστήματα λιανικής που άνοιξαν στην Ταϊλάνδη, τη Σιγκαπούρη και το Βιετνάμ.
Ψηφιακά, ο σύλλογος σημείωσε τεράστια αύξηση στα παγκόσμια κοινωνικά μέσα παρακολούθησης – μια αύξηση του 32% ετησίως, κερδίζοντας 22 εκατομμύρια νέους οπαδούς. Η LFC παραμένει ο πιο δημοφιλής σύλλογος της Premier League στο YouTube και είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος σύλλογος στο Instagram.