Η Liverpool κατατάχθηκε στο έκτο μεγαλύτερο brand στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, ανεβαίνοντας μια θέση σε σχέση με πέρυσι, με τις εκτιμήσεις να μιλούν για άνοδο 40% στην αξία του συλλόγου σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, παραμένει ένατη στην κατάταξη με τις ακριβότερες ομάδες.
Όλα αυτά, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Brand Finance, με τίτλο ‘Football 50 2017’. Αναφερόμενη στην Liverpool, η έκθεση κάνει λόγο για τις δυσκολίες του συλλόγου να διεισδύσει στην ασιατική αγορά, ενώ αναφέρθηκε και στην αποστολή του νέου CEO, Peter Moore να επενδύσει περισσότερο στο «όνομα» της ομάδας, καθώς η αξία της ομάδας μένει αρκετά πίσω σε σχέση με την αξία του ‘brand’.
Όπως καταλαβαίνετε, μία ομάδα δεν γυρίζει γύρω από τις μεταγραφές. Το ποδόσφαιρο είναι πολλά παραπάνω από 22 παίκτες στο γήπεδο και οι ομάδες δίνουν πολύ μεγάλη βάση στο «τι πουλάει» ο σύλλογος τους προς τα έξω. Καλό είναι να κάνουμε βήματα μπροστά στα «εξωγηπεδικά», για να έχουμε την δυνατότητα να προχωράμε κι εντός γηπέδου.